27 kwietnia 2012

Ogniście i dwa zamówienia :)




Ostatnio zostałam poproszona o dorobienie do tych kolczyków bransolety:
 Pani Adelino, mam nadzieję, że będzie Pani zadowolona z zamówienia :) Dziękuję.


 Zostałam również poproszona o wykonanie kompletu kolczyków, zawieszki i pierścionka. Zamówienie już powędrowało do Pani Małgorzaty (bardzo dziękuję i pozdrawiam) a ja mam nadzieję, że komplet będzie się podobał :)

 Ja jutro wybieram się na "długi weekend", obiecuje nie tylko leniuchować ale i popracować a efekty przedstawię po powrocie :)

5 komentarzy:

Angi pisze...

Drugie kolczyki najcudnowniejsze - zestawienie maliny z cytryną - cudne połączenie ;)

Magdalena pisze...

:-)

Cristina pisze...

Preciosos!!!

anuk_pl pisze...

Śliczności! A bransoleta wyszła rewelacyjnie! Pozdrowionka! :)

Irenka pisze...

niesamowite:)