16 maja 2012

W delikatnych kolorach











9 komentarzy:

dudqa pisze...

Znakomite kolory i kształty

anuk_pl pisze...

Turkusiki piękne... Ale właściwie to wszystkie są cudne! Pozdrawiam ciepło! :)

Angi pisze...

Różowo - łososiowe i ostatnie - bardzo bym chciała podkraść :) Cudne kolce ;)

LavInArt pisze...

Dzięki wielkie, jeszcze wszystkie nie znalazły nowych właścicielek, wiec kto pierwszy ten lepszy :) Proszę o maila.

Ania Krymarys - Godyń pisze...

Piękne! Trudno powiedzieć, które bardziej ;)

Aicena pisze...

wszystkie wyglądają zachwycająco :)

[Kasia] pisze...

Nie mogę się napatrzeć :) piękne!

ainuin1 pisze...

Cudowne! Nie wiem, które najbardziej mi się podobają...

ainuin1 pisze...

Przejrzałam cały blog i nie znalazłam zdjęcia MOICH pięknych kolczyków, które udało mi się upolować na Allegro ;-)
A chciałam tu głośno wykrzyczeć, że te pomarańczowo - amarantowe przepiękne kolczyki są MOJE! ;-)
Pozdrawiam
Ola